Prigovori kupaca

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore Kupac može poslati putem pošte na adresu Petrova ulica 138, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na mail@cedeterijanova.hr.

Kako bi potrošaču CEDETERIJANOVA.HR odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača CEDETERIJANOVA.HR zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora CEDETERIJANOVA.HR i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije preko navedenog linka https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.